Woensdag 5 september kick-off nieuw seizoen!

Beste Vriend,

Woensdag 5 september begint het Vriendenseizoen weer na een zinderende zomer waarin we zeker niet om mooie hockeywedstrijden verlegen zaten.

Zoals we inmiddels gewend zijn wordt er tijdens de eerste borrel een presentatie gegeven over de samenstelling van onze eerste elftallen. Jeroen Hertzberger zal dit, ongetwijfeld op zijn eigen, originele wijze voor Heren 1 doen. Je kunt je dus voorbereiden op de vragen die hij gaat stellen middels het 'petje op - petje af' systeem, wellicht bedenkt hij iets anders om onze kennis over Heren 1 op te vijzelen.

Hopelijk laat de zon ons ook in september nog niet in de steek en kunen we genieten van een fijne nazomerborrel in de vide van ons clubhuis. We zien je graag om 18.00 uur.

Voor degene die van een schemaatje houdt:
18.00 uur
Aanvang borrel
18.30 uur
Welkomstwoord Rob Waaijer en presentatie Jeroen Hertzberger.

Ross zorgt ervoor dat er na de borrel gezellig getafeld kan worden om de avond verder voort te zetten, want er is na de zomer natuurlijk weer veel bij te praten. De borrel is vanzelfsprekend voor onze rekening en voor het diner dient zelf betaald te worden aan de bar.

Wij  zien je graag met een hoge opkomst op woensdag 5 september 2018.

Met vriendelijke groet,

Rob, Paul, Lars, Erik, Maarten, Dick en Leonieke